Fotboll

Grupper · 17541 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2562748

Sv: Superettan
Erol Ateceae:

Någon som vet vad detta handlar om?

Joel var en respekterad spelare i Brage och jag är dåligt insatt i Sundsvalls situation men är det så att det har blivit en kompisklubb?

Nu är det en plusartikel men läst lite på social medier och många verkar tycka att det blivit just en ” kompis klubb ”

Svarskommentarer

Sv: Superettan
mattias - 74:

"
Sundsvalls situation men är det så att det har blivit en kompisklubb?
"

Blivit? Det har väll beskyllts som Urbans fritidsgård i två årtionden?
Om en tittar på kritiken mot GIF, i Sundsvall, så är det ju att klubben inte varit folklig utan för inbördes beundran.

Giffarna är nog ovanligt lite kompisklubb just nu. Vilket säger en del.

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.

Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna