Fotboll

Grupper · 17568 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2564636

Sv: Diverse
Rip Kirby: Om inte Janne får kicken nu så vet jag inte vad förbundet har för moral. Han kanske har de sista matcherna kvar. Men sen vill jag se en utländsk tränare. Är så trött på detta

Svarskommentarer

Sv: Diverse
Chamez: Svenska förbundskaptener brukar inte få sparken. Jag lovar att Janne kommer vägra avgå och förbundet kommer sitta lugnt i båten, låta Janne missa EM och börja på ny kula med VM-kvalet. Hans kontrakt går väl ut 2026 vill jag minnas?

Eller så vill Reinfeldt visa styrka och skickar Janne hem till Halmstad igen, vem vet? Tycker det är tydligt att han har tappat omklädningsrummet nu.

Vem vill ni se som Jannes efterträdare? Jag röstar för vem som helst som inte spelar 442.

Sv: Diverse
Chamez: Janne "karma is a FUCKING biatch" Eriksson!

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien.
Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång.
Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna