Peja: det sa jag inte, men historiskt har det bara varit svenska förbundskaptener så det är inte orimligt att tro att ff i första hand kommer leta efter en svensk
{9315}: Ser det mer som ett problem med spelarmaterialet. T.o.m Hamrén insåg väl till slut att vi inte kan spela ut de bästa lagen. Vår modell ska vara trist fotboll där alla gör sitt för laget. Sådana lojala lagspelare är en oerhörd bristvara idag.
Många spelare har flashiga klubb-adresser, men svensk fotboll är för dålig på att fostra lagspelare , oavsett förbundskapten
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer