Fotboll

Grupper · 17568 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2564659

Sv: Diverse
SuneMangs: ja tyvärr är det väl så att han får fortsätta styra detta sjunkande skepp. Men ställer förbundet inga krav? Är så trött på detta daltande! Hade det varit Italien eller till och med Norge så hade han fått lämna. Det kan ju inte bli mer underkänt än detta. Fattas bara en förlust mot Azerbajdzjan.. usch säger jag. Saknar den härliga balansen i laget 94. Eller laget 2004 som mycket väl kunde tagit sig till minst semifinal i EM. Bra kemi.

Men men det kanske inte är så lätt att coacha ett land som inte fostrar rejäla backar och målvakter.

Svarskommentarer

Sv: Diverse
Chamez: Tycker du svarar bra själv i slutet av ditt inlägg. Ingen förbundskapten kan trolla om vi inte får fram lagspelare

Sv: Diverse
Jag hade heller inte avgått med den lönen Janne har. Han ligger väl på stabila 360.000kr i månaden.
Men får man drömma så kan väl Graham Potter ta över nu när han är ledig.
Men ska det vara svenskt så Jimmy Thelin i Elfsborg.

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien.
Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång.
Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna