{10299}: himlen är RÖÖÖD! (både SIF och MoDo vann idag) 😉
Tycker faktiskt denna hyllningslåt till Norrlands bästa lag i svensk fotboll någonsin (eller vad ska man kalla de som ligger högst upp i maratontabellen?) är riktigt skön.
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Tycker faktiskt denna hyllningslåt till Norrlands bästa lag i svensk fotboll någonsin (eller vad ska man kalla de som ligger högst upp i maratontabellen?) är riktigt skön.