Fotboll

Grupper · 17512 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2595072

Sv: Premier League
Rip Kirby: Och där kommer 3-1 för Chelsea. En granska så rejäl missräkning för Tottenham detta, mot ett Chelsea som inte precisövertygat i säsongsinledningen. Det är ju ändå Londonderby och allt. Och där har vi 1-4 och Chelsea har nu gjort fyra mål med en eller två spelare färre.

Slut, 1-4!

Svarskommentarer

Sv: Premier League
Rip Kirby: helt rubbat ju

edit: haha jaså ja det lät lite för konstigt för o stämma

Sv: Premier League
Rip Kirby: Vad fan skriver jag för skit!? Det är ju Tottenham som spelat med två spelare utvisade, INTE Chelsea. Haha.. noll rätt!! 🙈🫣🤣

Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna