+ 2
Inlägg: 2595426
Svarskommentarer
Sv: Allsvenskan
Rulltårtan : Om nån minns, i början ifrågasatte faktiskt kommentatorer detta, men idag vågar/eller bryr sej ej ingen kommentator att ifrågasätta. Typ, haha, det är ju Stockholms-derby.
Fruktansvärt med din kompis, men varför vågar inga offentliga personer ifrågasätta detta. Kanske Reinfelt(nja) tar tag i detta då?
Fruktansvärt med din kompis, men varför vågar inga offentliga personer ifrågasätta detta. Kanske Reinfelt(nja) tar tag i detta då?
+ 1
Problemet är att dom inte bryr sig om konsekvenserna alls!! Vad jag hatar det jävla otyget som dessutom förlänger matcher med upp till en halvtimme!!