Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2603808

Sv: Premier League
Rip Kirby:

Hoppas de får igenom sin överklagan, tycker PL skall straffa city och Chelsea hårt istället, får Everton 10 poängs (!) avdrag för att de ligger typ minus 200 miljoner svenska kronor skall CITY och Chelsea åka ner i League 2 med sin ständigt ekonomiska dopning. Chelsea värvade för 7 MDKR förra sommaren och kom 11 i ligan 😂😂😂

Humor.

Svarskommentarer

Sv: Premier League
mattias - 74: Finns ju ingen sida för Englands roligaste serie , så inkräktar igen här då.

QPR slår Preston borta med 0-2. Nu jävlar börjar topplagen oroa sej

Sv: Premier League
mattias - 74: Jag är mer generellt insatt i att man dribblar med pengar i såväl city som Chelsea, men vad exakt är det som man fortsätter göra fel?

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna