Fotboll

Grupper · 17530 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2640125

Sv: FA-cupen/Ligacupen
Erol Ateceae:

Kommande omgång i FA Cupen.

Jag tycker det är tråkigt att inte de lagen som är lägst rankade inte får hemmaplansfördel

Det skulle kännas mer rättvist.

Blackburn/Wrexham - Newcastle
Chelsea/Aston Villa- Leeds/Plymouth
Bournemouth - Leicester
Liverpool - Watford/Southampton
Bristol C/Nottingham - Newport/Manchester U
Wolverhampton - Brighton
Sheffield W/Coventry - Maidstone
Luton - Manchester C

Svarskommentarer

Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Lite kul med skrällar i FA-cupen är det ju. Som igår, när Maidstone United, som spelar i Nation League South - motsvarande nivå sex i det engelska ligsystemet, slår ut Ipswich Town - på andra plats i Championship, som just nu betyder direktuppflyttning till Premier League.

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.

Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna