Fotboll

Grupper · 17542 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2645717

Sv: FA-cupen/Ligacupen
Rip Kirby:

Sitter och kollar på Bournemouth - Nottingham i väntan på stormatchen mellan Arsenal - Liverpool

Den döms av den kvinnliga domaren Rebecca Welch, hon visar att hon är i PL för att stanna, tar ingen skit, tar många korrekta beslut och är väldigt lugn och harmonisk i sin bedömning,

Nyss visade hon ut Philip Billing i Bournemouth helt korrekt och spelarna verkar inte ens vara intresserade av att kommentera domslutet.

Oerhört roligt och få följa henne i fortsättningen.

Edit: Fel tråd sorry

Svarskommentarer

Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Apropå fel tråd, QPR bara vinner o vinner. Nu har dom snart häng på flera storheter

Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Hey, budskapet gick fram 👍 Trådjäveln är väl oviktig!

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.

Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna