mattias - 74: Västerås har ju en massa drägg som låtsas vara supportrar, lite att leka töntarna från Stockholmsklubbarna. Ska MMA-fighters få bukt med det?
Känns jättemärkligt. Tror klubbarna på allvar måste ta itu med sina skithögar och stänga av dom tills dom blivit mentalt mogna(när nu detta sker).
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Känns jättemärkligt. Tror klubbarna på allvar måste ta itu med sina skithögar och stänga av dom tills dom blivit mentalt mogna(när nu detta sker).
Flatheten hos klubbarna är störande