Rip Kirby: Ett avsevärt mer defensivt prioriterande och stabilt Giffarna som vi fick se igår, nog hade Dogge lyckats få sina spelare att bete sig italienskt också...
Erol Ateceae: Okej. Enligt livekommenteringen på ST.nu var spelet "lika tråkigt och icke vägvinnande" som under fjolårsssongen, typ. En säsong som nästan slutade i negativt kval. Nu vann man igår tack vare en väldigt illa tajmad hemåtspark, men det tackar vi för.
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer