Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2683942

Sv: Premier League
Rip Kirby: Minns inte detta, men laget från Leicester uttalades dock typ, Liichester.

Fast, min farsa var betydligt yngre än Putte och kallade alltid en kortärmad tröja för teskit. Förr fokuserade skolan dock mer på kungalängder än utrikes språk, så fullt förståeligt

För övrigt har QPR(tillfälligt kanske) lämnat de sälla jaktmarkerna, för att kämpa om att vara sjunde bästa lag i London(åttonde om man vill räkna Luton också, men det vill jag inte)

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna