Fotboll

Grupper · 17511 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2687122

Sv: Allsvenskan
Erol Ateceae: Pissusel start. Usla mot Halmstad. Åker troligtvis ur i höst. Det är samma visa i år som förra året, ingen har lärt sig något och det har bara trummat på som vanligt på Kamratgården. Malick kan nog bli något dock.

Svarskommentarer

Sv: Allsvenskan
SuneMangs: Det hade ju inte varit orättvist med ett X mot Halmstad i alla fall.

Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna