DJ Hemp: precis, läste att de var rätt överlägsna mot er, och borde vunnit. Torskade i 96e hemma mot Brage 0-1 där man skulle haft en pinne (ganska dålig match) men annars har man varit mer än förtjänt av poängen man spelat in. Sen är Sandviken en liten stad, är inte alltid lätt att mäta sig sponsormässigt med tex Gävle så visst kan Peja ha rätt.
Men kan Degerfors, Mjällby, Värnamo så varför inte Sandviken? Fin kuriosa - vi är det norrländska lag högst upp i maratontabellen. 😊
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Sen är Sandviken en liten stad, är inte alltid lätt att mäta sig sponsormässigt med tex Gävle så visst kan Peja ha rätt.
Men kan Degerfors, Mjällby, Värnamo så varför inte Sandviken?
Fin kuriosa - vi är det norrländska lag högst upp i maratontabellen. 😊