Fotboll

Grupper · 17542 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2709285

Sv: Superettan
Peja: Brynäs är inte bara hela Gävles lag utan hela X-läns lag, garanterat Gästrikland åtminstone.
Några få Hälsingar håller på Timrå eller MoDo.

Det är iaf min erfarenhet som uppvuxen i Sandviken/Gävle 1980-2006.

Svarskommentarer

Sv: Superettan
dempa: "
Brynäs är inte bara hela Gävles lag utan hela X-läns lag, garanterat Gästrikland åtminstone.
Några få Hälsingar håller på Timrå eller MoDo.

Det är iaf min erfarenhet som uppvuxen i Sandviken/Gävle 1980-2006.
"

Uppsala län har Gävle också i en liten ask.

Sv: Superettan
dempa: Ja, det är det jag menar med att hela stan håller på Brynäs + även fler supportrar runt om i landet. Finns ju även många i t.ex Göteborg, Småland och Stockholm.Det spelar liksom ingen roll om Sandviken eller Gefle skulle gå upp i allsvenskan, de skulle vara nummer två i distriktet ändå. Sandvikens bandylag var ju fantastiskt bra under många år men ingen utanför Sandviken brydde sig.

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.

Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna