Fotboll

Grupper · 17541 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2709379

Sv: Superettan
Peja: "Kommer det helt plötsligt komma massa supportrar som inte finns nu till en arena i Sandviken som inte heller finns nu?"

Inte för att jag uppskattar ÖFK men, som exempel, om Sandviken presterar lika bra så kommer det dyka upp folk. Har ju varit en hel del publik på deras matcher i svenska cupen.

Det är också mycket mer sannolikt att Sandviken drar folk till gavlevallen än vad Dalkurd gjorde. Skulle inte förvåna mig om det är högre publiksiffror mellan Sandviken och Giffarna än det var mellan Gefle och Giffarna.

Svarskommentarer

Sv: Superettan
Erol Ateceae: ingen gillar Dalkurd lol men Sandviken har historia ju faktiskt.

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.

Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna