Fotboll

Grupper · 17541 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2712445

Sv: Superettan
dempa:

Det lutar i alla fall åt att du får mer rätt. Sandviken har ju blivit allt bättre och stabilare under seriens gång. Har bara sett dem i matchen mot GIF och där var man det klart bättre laget och borde ha vunnit. Därefter har SIF tagit ett par trygga segrar och seglat upp till kvalplats. Kan inte på något sätt se hur man ska bli inblandade i någon bottenstrid.

Svarskommentarer

Sv: Superettan
DJ Hemp: Sandviken har en tendens att bli sämre och sämre under säsongen. Därför som det tog så otroligt många år innan de lyckades gå upp i superettan trots att de var ett topplag i div1 under många år.

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.

Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna