Har noterat detta faktum, inte minst under den säsong som Gefle gick förbi och tog steget upp, men allting behöver ju inte vara ristat i sten. Superettan innehåller dessutom så pass många sämre lag att Sandviken knappast löper den minsta risk att trilla ur. Tror alltjämt att man är ett lag för mittenskiktet. Vad gäller GIF är jag närmast uppgiven. 1981 var senaste året man åkte ur andradivisionen och nu, 43 år senare, synes det tyvärr vara dags igen.
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Har noterat detta faktum, inte minst under den säsong som Gefle gick förbi och tog steget upp, men allting behöver ju inte vara ristat i sten. Superettan innehåller dessutom så pass många sämre lag att Sandviken knappast löper den minsta risk att trilla ur. Tror alltjämt att man är ett lag för mittenskiktet. Vad gäller GIF är jag närmast uppgiven. 1981 var senaste året man åkte ur andradivisionen och nu, 43 år senare, synes det tyvärr vara dags igen.