Inlägg: 2729830
Svarskommentarer
Sv: Premier League
Rip Kirby: jag hoppas precis som du men tror faen inte det blir som vi vill, men hoppas givetvis att jag har fel!
+ 1
Klubben riskerar nedflyttning. Inte en dag för tidigt om du frågar mig. Även tappade titlar hoppas man ju väldigt mycket på.
Frågan jag ställer mig: varför har det dröjt så in i helvete länge?!