Inlägg: 2767876
Svarskommentarer
Sv: Superettan
dempa: Ältar inte att Gefle åkte ur. Det var alltid bara en tidsfråga. Ingenting varken på eller utanför planen höll Superettan-nivå. Spiken i kistan var när Bengtsson även blev sportchef, då höll inte längre den konstgjorda andningen.
Och Gefle åker ur. Vill absolut inte vrida om kniven o Geflefansen här (Brynäsarna) - jag gick på många av Gefles matcher när de var i toppen i Superettan o även nådde allsvenskan innan jag flyttade till Gbg.
Trist de åker ur, hade varit roligt med Gestrike-derby även nästa år.
Sandviken, ja de hade en sämre höst än vår som vanligt men nej de grejade till sist en 6e plats ganska oengagerat på slutet, hatten av ändå till Norrlands bästa lag genom tiderna 🥰🟥⬜️