mattias - 74: Skador är aldrig kul..
Inlägg: 2817823
Svarskommentarer
Sv: FA-cupen/Ligacupen
Rip Kirby:
Nej verkligen inte oavsett vilket lag man håller på så är det synd med skador och som i detta fallet en nyckelspelare.
Nej verkligen inte oavsett vilket lag man håller på så är det synd med skador och som i detta fallet en nyckelspelare.
+ 1