Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2818357

Sv: FA-cupen/Ligacupen
puffe: Haha.. ja, även jag har mina sympatier hos ett lag en nivå ner i ligan, så jag bryr mig inte nämnvärt om just den rivaliteten. Men Liverpool lär allt vara i särklass vad gäller support på Merseyside...

Svarskommentarer

Sv: FA-cupen/Ligacupen
Rip Kirby: Jo, var nog mest för att provocera. Men alltid kul med personer som inte håller på storlagen, bara för att de är storlagen just nu. All respekt om nån hittar hit och håller på Stoke, Huddersfield eller liknande

Men, eftersom Paul McCartney lär hålla på Everton, så blir det mitt lag i Liverpool

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna