Fotboll

Grupper · 17511 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2826488

Sv: Svenska cupen
mattias - 74: Du som inte gillar skador, jag förstår om du hatar att Shitty är utan Haaland.. ;)

Svarskommentarer

Sv: Svenska cupen
Rip Kirby:

Tråkigt att inte de bästa är med, aldrig roligt när spelare är skadade.

Men klart att Liverpool gynnas av att norrbaggen är skadad

Fel tråd igen ;)

Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna