mattias - 74: Du som inte gillar skador, jag förstår om du hatar att Shitty är utan Haaland.. ;)
Inlägg: 2826488
Svarskommentarer
Sv: Svenska cupen
Rip Kirby:
Tråkigt att inte de bästa är med, aldrig roligt när spelare är skadade.
Men klart att Liverpool gynnas av att norrbaggen är skadad
Fel tråd igen ;)
Tråkigt att inte de bästa är med, aldrig roligt när spelare är skadade.
Men klart att Liverpool gynnas av att norrbaggen är skadad
Fel tråd igen ;)
+ 1