+ 1
Inlägg: 2841251
Svarskommentarer
Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: hejar på Liverpool annars men får ändå säga det är kul för Newcastle att äntligen få en titel och att en svensk är högst delaktig , GWG just nu dessutom
+ 1
Helt rättvist, verkar som om Liverpool går för ligan oavsett. TOM van Dijk är mänsklig idag