Erol Ateceae: synd den gode Dj Hemp var i fyllecell efter bråk på lokala pizzerian (obs endast fabricering från min sida men han gillar tyvärr att slåss).. Men otroligt kul för Giffarna att få starta säsongen så bra, mot ett annat lag med massa galna fans som älskar sin klubb men tyvärr utåtagerar för mkt..
Inlägg: 2856288
Svarskommentarer
Sv: Superettan
dempa: Det är förefaller vara värre än vad du fabricerar. Enligt uppgifter i timråboken under hösten, så har DJ HEMP lämnat jordelivet.
+ 3