Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2860804

Sv: Superettan
Erol Ateceae: haha nä det var ett lagon namn det.

Jag jobbade nåt år med en kille som heter Phooripong Chaowalitpreecha, det lärde jag mig faktiskt säga helt perfekt 😄

Svarskommentarer

Sv: Superettan
dempa: Utan att på något vis vara språkexpert, vill jag spontant hävda att det är fler stavelser i efternamnet Motaraghebjafarpour än det är i hela namnet Phooripong Chaowalitpreecha.

Sv: Superettan
dempa:

Ikväll är det dags för hemmapremiär på Domnarvsvallen som jag alltid kommer säga ;)

Falkenberg kommer på besök

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna