Inlägg: 2877087
Svarskommentarer
Sv: Champions League
Rip Kirby: Galen returmatch i Milano.
3-3 även här vid full tid och i förlängningen har Inter gjort 4-3.
Bland de bästa CL-matcher jag har sett.
3-3 även här vid full tid och i förlängningen har Inter gjort 4-3.
Bland de bästa CL-matcher jag har sett.
+ 1
Om Barca skulle ge upp? Nja, Lamine Yamal ville då inte det. Han har ju i princip hela Inters backlinje emot sig, men lyckas ändå trä sig emellan och sedan curla in bollen via stolpen till 1-2. Just nu äger Barca spelet totalt. Man undrar ju varför man inledde matchen så inihelvete passivt i sitt försvarsspel. Man skulle ju kunna tänka sig att laget borde kunnat vara förberedd på att Inter skulle kunna "chockstarta", i syfte att överraska helt.
Kvitterat genom Ferran Torres. 2-2 i den 38:e minuten.