+ 4
Inlägg: 2882494
Svarskommentarer
Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Riktigt kul för Crystal Palace att ta sin första titel såklart. Och så jävla skönt att se City med nästan 80% bollinnehav visa sin rätta klass och förlora på nytt! Vi fick se en med all rätt märkbart frustrerad Pep Guardiola efter slutsignalen.
+ 1
Så säger vi grattis till Crystal Palace som slog Manchester City i finalen av FA cupen på Wembley och tog klubbens första titel någonsin