Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2886187

Sv: Premier League
mattias - 74: Spurs agerar efter en rekorddålig säsong.

"En placering som Premier Leagues 17:e bästa lag av 20 var för dåligt.

För trots att Ange Postecoglou ledde klubben till dess första titel på 17 år tvingas han alltså bort ”efter en tids överseende av klubbens insatser”.

”Styrelsen har slagit fast att de bästa är att genomföra en förändring. Trots en positiv start på ligasäsongen 2023/24 spelade vi in 78 poäng på våra 66 sista ligamatcher”, skriver klubben.

Postecoglou:
– Att få leda en av Storbritanniens historiska fotbollsklubbar och återge den den ära den förtjänar är något jag kommer bära med mig resten av livet."


www.expressen.se/sport/fotboll/premier-league/bekraftat-ange-postecoglou-sparkas-av-tottenham/

Svarskommentarer

Sv: Premier League
Rip Kirby:

Kaffepengar ;)

Glad att han inte valde City.

Kevin De Bruyne uppges f.ö. när en övergång till Napoli

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna