Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2894614

Sv: Premier League
mattias - 74: blivit så med alla dessa medgångare men framförallt så håller jag på United och då sitter det i dna’t !

Svarskommentarer

Sv: Premier League
Rulltårtan :

Jag har hållt på Liverpool sedan 1983 så jag är ingen medgångare ;)

Försöker åka över 1 gång vartannat år.

Håller du på united så förstår jag att du inte vill Liverpool skall vinna titlar haha

Jag ogillar dock mer City pga deras doping och arabmiljonerna som har gjort att de vunnit så mycket

Snacka om plastklubb

Undrar när dom skall bli straffade för FFP?

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna