{9742}: Grimsby, 2nd league, slår ut Manchester United ur ligacupen i ett straffdrama.14-13 slutar matchen. Jag kan inte sluta le :)
Inlägg: 2896724
Svarskommentarer
Sv: FA-cupen/Ligacupen
Rip Kirby:
Man undrar hur stort tålamodet är hos Uniteds fans?
Jag hade varit sjukt besviken som supporter, matchen mot Arsenal i ligapremiären spelar dom riktigt bra och förlorar ändå men en sådan här match skall man vinna med b laget
Här är alla målen
www.youtube.com/watch?v=BD6uPnzHtw8
Man undrar hur stort tålamodet är hos Uniteds fans?
Jag hade varit sjukt besviken som supporter, matchen mot Arsenal i ligapremiären spelar dom riktigt bra och förlorar ändå men en sådan här match skall man vinna med b laget
Här är alla målen
www.youtube.com/watch?v=BD6uPnzHtw8
+ 1