Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2919408

Sv: Vmkval
Bobby Hahl: Det är nog lika bra att det blir definitivt ikväll, Sverige har ett lag av breddspelare som ingen känner till och har inget i ett större mästerskap att göra.

Svarskommentarer

Sv: Vmkval
Gavelo: Nog kan vi bättre. Vi gick ju vidare med breddspelare förut med. Med en Zlatan som lysande stjärna. Men ett kollektiv.

Att vi är sämre organiserade än Kosovo säger väldigt mycket.

Däremot har jag aldrig fattat grejen med en utländsk tränare.

JDT ser ju helt obrydd ut, han coachar laget för att göra sin grej.

Vill inte se en utländsk tränare till.

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna