mattias - 74: nej jag tror inte att domaren medvetet la till tid i första halvlek men han la till 2 minuter på 3 minuter när det inte var något direkt avbrott så det blev fel där! Kerkez är ju otroligt dålig eller vad tycker du?
Inlägg: 2927035
Svarskommentarer
Sv: Premier League
Rulltårtan :
inte lika dålig som Isak
Tror nog det lossnar för honom när som helst
Nu har Liverpool Palace i cupen sedan är det Villa i ligan sedan följer matcher mot City och Real b.la
Det är jobbigt att hålla på Leksand och Liverpool just nu :D
inte lika dålig som Isak
Tror nog det lossnar för honom när som helst
Nu har Liverpool Palace i cupen sedan är det Villa i ligan sedan följer matcher mot City och Real b.la
Det är jobbigt att hålla på Leksand och Liverpool just nu :D