mattias - 74: Jag har inga sympatier med något av lagen men med tanke på hur matchen utvcklade sig måste nog Arsenal känna sig blåsta på två poäng. Positivt för toppstriden också som gärna kan få leva lite längre än den förra säsongen ;)
Inlägg: 2933869
Svarskommentarer
Sv: Premier League
Rip Kirby:
Håller med
Blir spännande och se imorgon om Liverpool kan upprepa den fina insatsen mot Real senast när man möter City på bortaplan.
Ser gärna att man ställer upp med samma lag.
Håller med
Blir spännande och se imorgon om Liverpool kan upprepa den fina insatsen mot Real senast när man möter City på bortaplan.
Ser gärna att man ställer upp med samma lag.