Skulle gärna se Brage spöa Norrköping idag men jag jobbar natt så det får bli tv soffan ;)
Dessutom spöregnar det i Borlänge
Brage brukar studsa tillbaks efter en förlust och sedan mot Östersund var det mycket som inte stämde och Peking är ju inget vidare trots storsegern i premiären så har de verkligen inte varit så bra som många trodde inför säsongen
Får se om det blir match på " vallen " det fullkomligen vräker ner nu ;)
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien. Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång. Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Skulle gärna se Brage spöa Norrköping idag men jag jobbar natt så det får bli tv soffan ;)
Dessutom spöregnar det i Borlänge
Brage brukar studsa tillbaks efter en förlust och sedan mot Östersund var det mycket som inte stämde och Peking är ju inget vidare trots storsegern i premiären så har de verkligen inte varit så bra som många trodde inför säsongen
Får se om det blir match på " vallen " det fullkomligen vräker ner nu ;)