-Sputnik-: Ja verkligen! Så länge han var bättre än alla andra så var ju ego en behållning men numera är det lite tragiskt att se faktiskt. Jättekul för honom att få sätta några kassar i alla fall.
Sen är det ju sjukt imponerande att han gjort mål i sex VM-i rad!!
Så länge han var bättre än alla andra så var ju ego en behållning men numera är det lite tragiskt att se faktiskt.
Jättekul för honom att få sätta några kassar i alla fall.
Sen är det ju sjukt imponerande att han gjort mål i sex VM-i rad!!