Fotboll

Grupper · 17583 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 3039434

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Straff!

Norge spelar ju bra, men Frankrike verkar heller inte gå fullt ut.

Vilken usel straff.

Tråkigt för de norska fansen som kommit dit till just den här matchen som lite påminner om en uppvisningsmatch. De får komma till Sverige för att handla och semestra för att få råd med en ny biljett nästa VM.

Svarskommentarer

Sv: Fotbolls VM 2026
NuMo: Tycker faktiskt detta är rätt oproffsigt av Norge, dels som du säger så har folk betalt dyra pengar.

Det finns dessutom en risk att det kan bli lite mentalt lättja när det förväntas att städa av Elfenbenskusten härefter.

Sv: Fotbolls VM 2026
NuMo: Ja de var betalt många tiotusimgar för att se matchen på plats också skämmer Norge ut sig på detta sätt.

Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74:

Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna