Serie A
hellge: Det skulle avkunnas idag och enl AB så är det klart att Juventus hamnar i serie B. AB har fått sina uppgifter från någon tidning i Italien. (spännande) Dom andra klubbarna får vara kvar i A men får stora poängavdrag.
Återstår och se vad som är sant om domen samt om Zlatan går till konkurrenten Inter.
Då var denna storhetstid slut för laget. Återstår att se hur länge det dröjer tills nästa storhetstid infinner sig.
Hur ser deras ekonomi ut och har de någon rik finansiär bakom sig?
Mumsiga dueller mellan Materazzi och Zlatan
...dessutom har Inter samman dress som Domsjö, vilket jag inte kan acceptera...
Hoppas rättvisa skipas.
Case New Holland (CNH): traktorer, grävmaskiner, jordbruksmaskiner.
Magneti Marelli: bildelar. Teksid: aluminium. Business Solutions: projektering.
Under de första nio månaderna 2004 omsatte Fiat 308 miljarder kronor Allt enligt DI. Koncernen går dock inge bra.
Ja absolut det hade ju varit bättre. Skall bli roligt och se hur många som stannar i klubben nu! N är Fiorentina flyttades ner sist så stannade ju Di Livio skall bli roligt och se om Cannavaro eller nån annan stannar nu när Juve flyttas ner? Knappast va?? Tror Zambrotta Cannavaro Buffon och Zlatan m.fl lämnar till förmån för annan eurpeisk klubb för ingen vågar väl skriva på för MIlan eller Inter ??.
England är det perfekta ligan för Ibra tror jag eftersom han kan absollut inte lipa och köra sitt eget race där. man vill ju inte se honom stanna i utvecklingen när han är så pass ung som han trots allt är. Som jag påpekat många gånger så tror jag han kan vara bra i TEX Arsenal där b.la Fabregas och Reyes spelar och Wenger törs ju satsa på sina unga talanger.
Jag menar så här. Wenger kan plocka fram det där lilla extra av sina spelare. Dessutom är ju Wenger känd som en mycket sträng och väl accepterad tränare. Tror han behöver miljöombyte. Vore det inte bra om vi fick en zlatan som gjorde bra ifrån sig i kommande em kval matcher ist för en zlatan som bara går och gnäller och dribblar och aldrig släpper bollen!
Isåfall var väl Reyes ett dåligt exempel för det man kommer ihåg mest från honom från förra säsongen var väl första matchen mot Real när han efter en hård duell med Ramos föll utanför planen, och sedan i inbillad smärta rulla in på planen igen, väldigt underhållande.
Nog om det, helt klart är Wenger en bra tränare, och att Zlatan behöver ett miljöombyte nu när Juventus fallit ner i Serie B med ett bagage som förmodligen kommer innebära ytterligare degradering till Serie C följande säsong, är självklart. Personligen tror jag att han kommer gå till Real, som med ny, starkare ledning förmodligen kommer ta över tronen i Spanien.
Hörde på radion när jag åkte hem att juventus, fiorentina, och lazio skall ta ärendet vidare till högre instanser, bla den italienska skiljedomstolen, fortsättning lär följa ?? skulle inte bli förvånad om de spelar i seria a utan poängavdrag i slutändan. Europaspel var i alla fall uteslutet enligt sportradion.
Efter allt dribbel om att Zlatan skall vara petat i Inter så står det nu på SVT Text att Zlatan spelar från start. Sedan så får vi väl se 2030 om han verkligen står där. Jog on
Lägger ut texten eftersom TextTV har dynamiska sidor.
Zlatan spelar i premiären
Zlatan Ibrahimovic har redan gjort
sig ett namn hos Inters tränare
Roberto Mancini. Till kvällens
premiär mot Fiorentina är han given.
-"Ibra" står i en klass för sig,
säger tränaren, som i samma veva gör
gällande att han troligtvis vilar
brassestjärnan Adriano till förmån
för Hernan Crespo, till La Stampa.
Att Inter i år får bära favoritskapet
till den italienska ligatiteln
avfärdar Mancini kvickt.-Det finns
ingen sanning i att vi skulle vara
favoriter. Endast på planen kommer
sanningen att visa sig, förkunnar han.
Åtestår och se vilken division han får träna bara !!