Serie A
« Föregående · 911158 · Nästa » Till forumet
Sv: Serie A
Zlatan gjorde precis 1-0 för sitt Inter mot Lazio efter en stenhård straff uppe i nättaket.
Matchen Livestreamas på www.bet365.com
Sv: Serie A
mattias - 74:
Bra match av Toon, mittbacken Taylor var väldigt het i offensiven och kunde på egen hand vunnit matchen åt Newcastle. Hursomhelst borde den här poängen ge Allardyce lite arbetsro, för nu väntar några matcher där Newcastle garanterat kommer plocka en del poäng.
Newcastle blir knappast något lag som utmanar om europaplatserna på allvar redan denna säsong, men med lite kontinuitet kan man nog vara bland de stora inom några år. Där man hör hemma.
Bra match av Toon, mittbacken Taylor var väldigt het i offensiven och kunde på egen hand vunnit matchen åt Newcastle. Hursomhelst borde den här poängen ge Allardyce lite arbetsro, för nu väntar några matcher där Newcastle garanterat kommer plocka en del poäng.
Newcastle blir knappast något lag som utmanar om europaplatserna på allvar redan denna säsong, men med lite kontinuitet kan man nog vara bland de stora inom några år. Där man hör hemma.
Sv: Serie A
scim: Newcastle är inte alls något dåligt lag, jag tror att Allardyce får ordning på det där vad det lider. Är inte helt missnöjd trots allt med en pinne med tanke på att Arsenal saknade Hleb, Flamini och Fabregas samt långtidsskadade Robin van Persie. Får hoppas att i alla fall någon av Hleb och Fabregas kan spela på söndag borta mot Boro.
Sv: Serie A
Projta:
Jag sag matchen mellan Udinese och Milan igar pa hotellet pa nan spansk kanal. Domaren tillat milanspelarna att konstant ramla latt och gnalla utan atgard for vilken gang i ordningen ???
Udinese skulle dessutom haft en straff i 2:a halvlek. Istallet kommer ett ofortjant milanmal i 93 minuten.
Trist att se storlagen fa halla pa som de gor i Italien utan att nan gor nanting.
Nan som ser storheten med den Italienska ligan? Jag gor det inte.
Jag sag matchen mellan Udinese och Milan igar pa hotellet pa nan spansk kanal. Domaren tillat milanspelarna att konstant ramla latt och gnalla utan atgard for vilken gang i ordningen ???
Udinese skulle dessutom haft en straff i 2:a halvlek. Istallet kommer ett ofortjant milanmal i 93 minuten.
Trist att se storlagen fa halla pa som de gor i Italien utan att nan gor nanting.
Nan som ser storheten med den Italienska ligan? Jag gor det inte.
Sv: Serie A
mattias - 74: Njaa storhet finns det väl alltid, det är iallafall bland av det bästa ligorna.. men det är trisst när storlagen får alltid med sig frisparkar.. men de händer väl ändå i England oxå..
Men du ? va håller Liverpool med 1-2 Aston Villa 10min kvar att spela?
Blir det Alladyce som tar över nu =)
Men du ? va håller Liverpool med 1-2 Aston Villa 10min kvar att spela?
Blir det Alladyce som tar över nu =)
Sv: Serie A
65selander: Njaa nog för att jag inte är Brynäsare direkt precis men men =)
Nja Ibra är väll inet nått hatobjekt precis, men dock som han gjor de efter straff målet är inte skoj, när han nyper tag i Parma spelaren och psykar han..
Sen men Jerring priset, ja det är både rätt och fel på nått sätt
Zlatan är en klass spelare utan tvekan.
men vad har karln gjort i svenska Landslaget?
så han borde prestera mera där innan han skulle få priset tycker jag isåfall.
Nja Ibra är väll inet nått hatobjekt precis, men dock som han gjor de efter straff målet är inte skoj, när han nyper tag i Parma spelaren och psykar han..
Sen men Jerring priset, ja det är både rätt och fel på nått sätt
Zlatan är en klass spelare utan tvekan.
men vad har karln gjort i svenska Landslaget?
så han borde prestera mera där innan han skulle få priset tycker jag isåfall.
Sv: Serie A
sylf: Du måste ju hålla med om att det var starkt gjort utav Zlatan att stänka dit två mål när han har varit borta så länge från spel. Du kan tänka dig pressen han hade på sig när han klev in. Tanken att missa guldet när Roma hade ledningen samt att han ville visa alla att han fortfarande kan.
Sedan att Italienarna har en förkärlek att ligga ner och vila under matcherna är en annan sak.
Sedan att Italienarna har en förkärlek att ligga ner och vila under matcherna är en annan sak.
Sv: Serie A
Bissett19: Jag tror så här att antingen så är man en älskare av Italensk fotboll eller så är man anti hatare !
Själv så är mitt intresse stort för just Italensk fotboll, och då gäller det inte bara Serie A , men jag kan helt klart erkänna att den Spanska ligan håller
den bästa klassen av alla liggor i Europa.
Ser man tex. på England som har alltid de 4 topplagen på topp d.v.s Arsenal, Chelskii,Man U, Pool så finns det sällan någon kunkurans att utmana om just Guldet eller en topp 4a !
Vi ser tex nu att Villareal kommer att ta en CL plats lika så Atletico Madrid.
Tillbaka till den Italenska ligan så tog ju Brandelli´s Fiorentina en CL plats istället för AC Milan..
Av detta så ser jag att fotbollen är lite större i Italien och Spanien,
dock ska man se upp för engelska lag, nu när både Man U och Chelsea är i CL final .
Själv så är mitt intresse stort för just Italensk fotboll, och då gäller det inte bara Serie A , men jag kan helt klart erkänna att den Spanska ligan håller
den bästa klassen av alla liggor i Europa.
Ser man tex. på England som har alltid de 4 topplagen på topp d.v.s Arsenal, Chelskii,Man U, Pool så finns det sällan någon kunkurans att utmana om just Guldet eller en topp 4a !
Vi ser tex nu att Villareal kommer att ta en CL plats lika så Atletico Madrid.
Tillbaka till den Italenska ligan så tog ju Brandelli´s Fiorentina en CL plats istället för AC Milan..
Av detta så ser jag att fotbollen är lite större i Italien och Spanien,
dock ska man se upp för engelska lag, nu när både Man U och Chelsea är i CL final .
Sv: Serie A
Projta:
Jag förstår inte hur du resonerar kring de olika ligorna. Om man har stor rotation i tabellen från säsong till säsong så är det väl snarare tecken på en svag liga?
Ingen kan påstå annat än att den engelska ligan är den bästa just nu, och väldigt lite talar för att det kommer förändras.
Jag förstår inte hur du resonerar kring de olika ligorna. Om man har stor rotation i tabellen från säsong till säsong så är det väl snarare tecken på en svag liga?
Ingen kan påstå annat än att den engelska ligan är den bästa just nu, och väldigt lite talar för att det kommer förändras.
Sv: Serie A
scim: "Ingen kan påstå annat än att den engelska ligan är den bästa just nu, och väldigt lite talar för att det kommer förändras"
Allra helst som 3 av 4 lag i CL-semi var från England, hade dessutom inte Arsenal-Liverpool mötts i kvarten hade det lätt kunnat bli 4 Engelska lag i semi. De engelska lagen sopade också mattan med div Spanska, Italienska lag etc.
Allra helst som 3 av 4 lag i CL-semi var från England, hade dessutom inte Arsenal-Liverpool mötts i kvarten hade det lätt kunnat bli 4 Engelska lag i semi. De engelska lagen sopade också mattan med div Spanska, Italienska lag etc.
Sv: Serie A
sylf:
Milan har dock en del finaler i CL så det är icket att förglömma faktikst.
Men får man välja mellan att se en match i i Franska ligan eller i Holland eller en Serie A match mellan låt säga Cagliari - Palermo så är valet självklart. Dock kommer det vara i Italien som det är i England att 4 lag dominerar. i Italien är det Milan, Inter. Roma, Juventus och i England är det United, Chelsea, Arsenal och Liverpool. vad kan man säga om det egentligen? Borde ju inte vara så år efter år.
Milan har dock en del finaler i CL så det är icket att förglömma faktikst.
Men får man välja mellan att se en match i i Franska ligan eller i Holland eller en Serie A match mellan låt säga Cagliari - Palermo så är valet självklart. Dock kommer det vara i Italien som det är i England att 4 lag dominerar. i Italien är det Milan, Inter. Roma, Juventus och i England är det United, Chelsea, Arsenal och Liverpool. vad kan man säga om det egentligen? Borde ju inte vara så år efter år.
« Föregående · 911158 · Nästa »
Tack för det och som du säger: varför krångla till det när man ser med blotta ögat att han är offside.