« Föregående · 186485 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hästarna?!
FreddanVF: Precis som Liepins säger så är det inte mycket man kan göra åt Hästarna i scandinavium. Glädjs bara att det inte drabbar ev finalspel. Sen antar jag det är lila lätt att flytta ett planerat slutspel som att flytta sen en länge planerad hästtävling,
Sv: Hästarna?!
FreddanVF: Lönlöst att protestera mot det. Det är bokat sedan länge och hästarna är liksom VF en god kund som inte Gotevent vill missa.
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Nått att bita i
Skall underbart att se en tuff fight mellan Jens Karlsson och FBK:s nyförvärv den 28 januari. Hoppas att finnen inte blir klämd i sargen. Lycka till mot Linköping
Sv: Hästarna?!
FreddanVF: håller med, bort med dom j*vla hästarna, dom kan hoppa någon annanstans, blir det demonstration så räkna med mig.
Sv: Hästarna?!
MoK GG: Tack för svaret!
Man jag blir förbannad! Varför lägga det där? Lägg hästarna på nåt annat ställe. Eller hoppa på sommaren. Eller på hösten. Varför precis mitt i slutspelet. Spelar ingen roll om det är i semi eller i kvart eller i final. Det ska inte krocka över huvud taget. Brukar det alltid ligga den tiden. Låg det inte senare förr? Runt mitten av april. Jag menar slutspelet i Elitserien ligger ju tidigare nu. Och ändå krockar det. SKANDAL!
Man jag blir förbannad! Varför lägga det där? Lägg hästarna på nåt annat ställe. Eller hoppa på sommaren. Eller på hösten. Varför precis mitt i slutspelet. Spelar ingen roll om det är i semi eller i kvart eller i final. Det ska inte krocka över huvud taget. Brukar det alltid ligga den tiden. Låg det inte senare förr? Runt mitten av april. Jag menar slutspelet i Elitserien ligger ju tidigare nu. Och ändå krockar det. SKANDAL!
Sv: Calle Johansson
Dragan 2k: Ja, om han vill. Man vet ju aldrig. Han var ju hjälptränare tiden han var skadad så han kanske kan tänka sig det om Washington gärna vill behålla honom. Men jag hoppas han vill avsluta karriären i Göteborg. Och han kanske vill att barnen ska gå i svensk skola?
Calle Johansson
Calle Johansson tillbaks till VF? Det vore kul.
Saxat från Svd:s nätupplaga. Se länktipset.
""...2000 tog Västra Frölunda in Mikael Andersson efter 15 NHL-år. 2001 kom Niklas Andersson hem efter tio år i Nordamerika.
Och det är nog ingen dum gissning att tro på Calle Johansson i Frölunda till säsongen 2003-2004.
- Om det är 20 000 åskådare på läktaren eller 3 000 spelar ingen roll för mig, säger Calle. Jag spelar för att
det är roligt.
Och då snackar han om hockey.
Inte om något annat.""
Saxat från Svd:s nätupplaga. Se länktipset.
""...2000 tog Västra Frölunda in Mikael Andersson efter 15 NHL-år. 2001 kom Niklas Andersson hem efter tio år i Nordamerika.
Och det är nog ingen dum gissning att tro på Calle Johansson i Frölunda till säsongen 2003-2004.
- Om det är 20 000 åskådare på läktaren eller 3 000 spelar ingen roll för mig, säger Calle. Jag spelar för att
det är roligt.
Och då snackar han om hockey.
Inte om något annat.""
Sv: Hästarna?!
FreddanVF: Gothenburg Horseshow är 27-30 Mars och drabbar sista semifinalerna så det är inte säkert det drábbar VF
Hästarna?!
Eftersom Disney har intagit Scandinavium nu så tänkte jag passa på att fråga om hur det står till med Hästarna vs. Hockeyfinal? Jag menar nu får dom f*n lära sig på GotEvent vad som betyder mest för dom. Hästar i 3 dar eller 25 elitseriematcher + slutspel.
Krockar SM finalerna med Hästarna så uppmanar jag till Demonstration! Nu borde dom fatta att det kan bli aktuellt iaf och boka om Hästarna (ifall det skulle krocka)
Krockar SM finalerna med Hästarna så uppmanar jag till Demonstration! Nu borde dom fatta att det kan bli aktuellt iaf och boka om Hästarna (ifall det skulle krocka)
Sv: på lördag....
rådbjer: Hehe...föreställning flyttar ju till Malmö på lördag som nån skrev innan=))
Nja, VF äger ju inte arenan och sånt här brukar bokas in långt i förväg. Du vet Disney....mycket stålars där=)
Nja, VF äger ju inte arenan och sånt här brukar bokas in långt i förväg. Du vet Disney....mycket stålars där=)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: på lördag....
liepins: Låter som VF vs Mif :)))
Är sånt viktigare än hockey? Dom kan väl spola gamla Ullevi
istället o uppträda där!
För det är väl Disney on Ice? Se där, det låter som hockey i Scandinavium igen :)))
Är sånt viktigare än hockey? Dom kan väl spola gamla Ullevi
istället o uppträda där!
För det är väl Disney on Ice? Se där, det låter som hockey i Scandinavium igen :)))
Sv: på lördag....
rådbjer: Nåt jippo i Scandinavium idag...skönheten och odjuret tror jag det var.
Klart vi piskar dem på lördag!
Klart vi piskar dem på lördag!
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: på lördag....
Varför spelar inte ni idag när alla andra spelar?
Blir ju inget roligt då när vi leder serien igen, se till att dänga Mif på lördag nu!
Vi vill inte ligga i topp, det mår vi inte bra utav!
Vi fans är vana vid den hårda, asketiska vägen, inte den euforiska!
Blir ju inget roligt då när vi leder serien igen, se till att dänga Mif på lördag nu!
Vi vill inte ligga i topp, det mår vi inte bra utav!
Vi fans är vana vid den hårda, asketiska vägen, inte den euforiska!
Sv: på lördag....
MoK GG: Såg en skylt vid samma ställe där vi käka senast..Löddeköpinge eller va det hette..
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: på lördag....
MoK GG: Vi får la passa på o ta ett besök på Max på lördag när vi är på lite sydligare breddgrader?=)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: på lördag....
gud: 13/2 det var långt fram :) Nej men Goa Gubbar sitter garanterat på Stage Door vi e några andra som flytt till Valhallas fik och käkar buffe där innan matcherna för 25 spänn och då ingår en öl. Lugnare där :) DU får la dyka upp dit :)
Sv: på lördag....
Frisco: Och på lördag intar skönheten Evensson och odjuret Bäckman Malmös ishall :-)
Sv: på lördag....
MoK GG:
skriver som du,,vem bryr sig..;0)
hellre ett skrovmål ifrån MAX än
100 big Mac ifrån Mc D...
era planer inför matchen den 13/2
hur ser dom ut?? blir det Stage door innan
eller planerar ni något annat??
skriver som du,,vem bryr sig..;0)
hellre ett skrovmål ifrån MAX än
100 big Mac ifrån Mc D...
era planer inför matchen den 13/2
hur ser dom ut?? blir det Stage door innan
eller planerar ni något annat??
Sv: på lördag....
gud: Det är visserliugen sant det är väl inte för inte dom konkurerat ut McDonalds i vissa städer norrut. Synd bara dom e lite dyra men vem bryr sej :) Blir lika glad varje gång man kör förbi en MAX.
Sv: på lördag....
MoK GG:
det är inte bara GODA hamburgare...
det är grymt GODA hamburgare...
mera MAX till folket..
det är inte bara GODA hamburgare...
det är grymt GODA hamburgare...
mera MAX till folket..
Sv: på lördag....
gud: Jo det har sagt länge dom har väl planer men ingenstans att bygga. OCh som Liepins har jag mycket säkra källpr att dom skall bygga i GBG. Det brukar stå på MAX vart alla MAX ligger och vart dom skall bygga... och där står GBG med :) Vi får la se när det dyker upp. HElt OK om man säger så men Kentycky Fried Chicken slår ut allt :)
Sv: på lördag....
liepins:
det tror jag inte på..
har hört i 2 år att dom ska
bygga här i Götet..men stämmer
det så blir jag sååå glad...;0)
mer MAX åt folket...
det tror jag inte på..
har hört i 2 år att dom ska
bygga här i Götet..men stämmer
det så blir jag sååå glad...;0)
mer MAX åt folket...
Sv: på lördag....
gud: Hoppas man kunde piska till dem rejält...
PS..Max är på g till Gbg=)
PS..Max är på g till Gbg=)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: på lördag....
danoj:
vad jag har hört ifrån Timrå så borde
ni slå Malmö..men tyvärr så spelar inte
Malmö samma hockey som Frölunda och
Timrå..
fast jag borde be till mig själv att
ni torskar så gör jag inte det..ser hellre att
ni vinner med en roligt o positiv hockey än
att dödgrävar hockeyn som Malmö spelar vinner..
Lycka till...
vad jag har hört ifrån Timrå så borde
ni slå Malmö..men tyvärr så spelar inte
Malmö samma hockey som Frölunda och
Timrå..
fast jag borde be till mig själv att
ni torskar så gör jag inte det..ser hellre att
ni vinner med en roligt o positiv hockey än
att dödgrävar hockeyn som Malmö spelar vinner..
Lycka till...
Sv: på lördag....
danoj: Jo, förvisso men insatsen nere i Malmö senast var bedrövlig. Där behövde man inte spela bök och stök för att vinna.
Sv: på lördag....
Dragan 2k: Kan ju lätt påstå att det inte kan bli mycket sämre än sist.
Som jag ser det ska dit inte vara några problem för ett lag som VF att ganska enkelt slå MIF. En seger i stil med 4-1 tror jag på..
Som jag ser det ska dit inte vara några problem för ett lag som VF att ganska enkelt slå MIF. En seger i stil med 4-1 tror jag på..
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: på lördag....
Dragan 2k: ja, fast det är klart, asson har ju en punkt där, eju inte lätt att åka skridkskor med klubba och puck samtidigt som man har en ryggsäck att bära på.
Tar frölunda med sig spelet från timrå matchen, då blir det inga problem.
Tar frölunda med sig spelet från timrå matchen, då blir det inga problem.
Sv: på lördag....
asson: Vad tror ni andra om matchen mot Mif. Tror på en öppen match med många mål... eller kanske inte. Blir väl målsnålt och bökigt som vanligt. Hoppas nu att Vf lyfter sig lite efter bottennappet senast nere i Skåne och spelar det spel som vi vet kan prestera.
på lördag....
På lördag ska vi slå "skitlaget" mif, vi ska visa vart skåpet ska stå.
Visa att vi även kan slå ett skitlag som bara ska böka & stöka!
Håll i hatten Era reserv danskar!
Hårt hårdare FRÖLUNDA!
Visa att vi även kan slå ett skitlag som bara ska böka & stöka!
Håll i hatten Era reserv danskar!
Hårt hårdare FRÖLUNDA!
Sv: tv4
danoj: Att Frölunda fullständigt spelade ut TIK i andra var väl ändå en överdrift va?
1´a perioden vägde över något till TIK, i 2´a var VF det starkare laget samtidigt som det bliv lite för mycket petande på pucken från Timrås sida och i 3´e så kom Timrå igen. Var nära att vi lyckades åka sönder Frölunda där faktiskt.:)
1´a perioden vägde över något till TIK, i 2´a var VF det starkare laget samtidigt som det bliv lite för mycket petande på pucken från Timrås sida och i 3´e så kom Timrå igen. Var nära att vi lyckades åka sönder Frölunda där faktiskt.:)
Läktarkultur
Ni som inte vet vad jag menar kan gå in på GG:s hemsida och klicka er fram till Luleå fansen. Typ såna flaggor tycker jag GG och andra supporterklubbar ska satsa på!
Sv: SERIEFINAL
BORÅSINDIAN:
Tjöta ;) Er andra period var iaf grym ikväll. Men Timrå krympte ytorna och höll ihop försvarsspelet bra och avsluten missades för det mesta. Det var mycket spel i Timråzonen medans det var så gott som nyspolat i er i den andra perioden.
En kanonmatch var det iaf trots 1 -1 efter 60 spelade minuter. M.a.o en mycket bra seriefinal.
Tjöta ;) Er andra period var iaf grym ikväll. Men Timrå krympte ytorna och höll ihop försvarsspelet bra och avsluten missades för det mesta. Det var mycket spel i Timråzonen medans det var så gott som nyspolat i er i den andra perioden.
En kanonmatch var det iaf trots 1 -1 efter 60 spelade minuter. M.a.o en mycket bra seriefinal.
Sv: tv4
Frölunda85: Om inte annat kommer man att minnas Frölundas spelare. Maken till tunga motståndare var det länge sedan jag såg i kulturmagasinet.
Senast jag kände att Timrå mötte ett tyngre och lite bättre lag var när jag såg dem mot Färjestad (4-6) i höstas. Skillnaden mellan Frölunda och Färjestad är att Frölunda förutom att vara tunga även spelar fartfyllt. Så fartfyllt och tungt ibland att Timrå blev rejält utspelade stora delar av den andra perioden, som Frölunda vann rättvist.
Att vi sedan lyckades komma igen i den tredje perioden beror nog till stor del på att Timrå i år är så otroligt vältränade, att det är mycket svårt att stå emot i slutet av matcherna.
Frölunda var ändå, sett över hela matchen, det lite bättre laget och förtjänade att vinna.
Senast jag kände att Timrå mötte ett tyngre och lite bättre lag var när jag såg dem mot Färjestad (4-6) i höstas. Skillnaden mellan Frölunda och Färjestad är att Frölunda förutom att vara tunga även spelar fartfyllt. Så fartfyllt och tungt ibland att Timrå blev rejält utspelade stora delar av den andra perioden, som Frölunda vann rättvist.
Att vi sedan lyckades komma igen i den tredje perioden beror nog till stor del på att Timrå i år är så otroligt vältränade, att det är mycket svårt att stå emot i slutet av matcherna.
Frölunda var ändå, sett över hela matchen, det lite bättre laget och förtjänade att vinna.
« Föregående · 186485 · Nästa »