Frölunda HC

SHL · 60919 inlägg · 3408 ämnen
« · 296470 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Matchen ikväll
gud:

Ulf Rönnmark dömer.

Bara att glömma den här perioden och öka tempot och få igång skallarna till andra.

Sv: Matchen ikväll
gud:
Rönnmark dömer, linjemän är Karlberg och Molander

Sv: Matchen ikväll
Sannes:
näää..men det gör inget..ni vinner ändå...;0)

liepins...
vet du vem som dömmer??

Sv: Matchen ikväll
gud:
Det där blir vi aldrig överens om.

Sv: Matchen ikväll
gud: de måste bli till våran fördel.

Sv: Matchen ikväll
...och alla dessa utvisningar...har de vaknat på fel sida???

Sv: Matchen ikväll
Sannes:
det tycker jag med...men slutresultatet ska ju givitvis
vara till min fördel...;0)

Skalpjägaren...
din knickedick...;0)

Sv: Matchen ikväll
Vad är det med Frölunda, de är på fel sida planen jö!

Sv: Matchen ikväll
gud:
Jag vet att det är långt kvar, men jag tyckte det var kul att Ni gjorde första målet i den nya arenen.
Sen så hoppas jag ju förstås att slutresultat går min väg

Sv: Matchen ikväll
gud: Jo, hur ska tik annars göra mål?

Sv: Matchen ikväll
0-1....tungt..men nästa mål så e vi med...

Sv: Matchen ikväll
Skalpjägaren:
så du menar att det var i ett power play TIMRÅ IK gjorde mål??
tror inte det...;0)

Sv: Matchen ikväll
gud: svårt att göra mål när man är en man mer på isen...

Sv: Matchen ikväll
Sannes:
35 sekunder tog det..men det är låååångt kvar...;0)

Sv: Matchen ikväll
gud:
Vad kul...

Sv: Matchen ikväll
1 - 0 TIMRÅ IK...

Sv: Matchen ikväll
Saxat från www.frolunda.nu

"VF har mött Timrå borta nio gånger de senaste tre säsongerna. De sju senaste bortamatcherna har slutat med Frölundavinst. Ingen förlust i Timrå sedan 2000-11-30. Dessa nio matcher har slutat i snitt 2,22-3,44 så om ni ska spela på Matchen är 2-3 ett resultat som bör ge vinst.

Frölunda har inte förlorat en enda grundseriematch mot Timrå sedan 2000-11-30 så allt annat än vinst för Frölunda ikväll är en skräll."

Sv: Matchen ikväll
jalla: snart en o tjugo kvar till nedsläpp..och hoppas på timrå kross idag..;)så vi kan ta oss tillbaka där vi hör hemma..

Sv: Matchen ikväll
vf_liraren: Glöm det....3-3 och TIK vinner i suddendeath....FORZA-TIMRÅ....

Sv: Matchen ikväll
tror på 2-4 Nu är dom riktigt hungriga på heder..detta tar vi!!

Sv: Matchen ikväll
gud: Det märks att det var ett tag sedan du var hemöver. Isbjörnar har de bara uppe i Lulä numera. Vet inte om det har att göra med den ökande växthuseffekten runt om i Norrland?

Att skrämma Frölundaiter är inte det lättaste måste jag dock tillstå! Vafaen jag skulle ju logga ut kom jag på - sluta att svara på mina inlägg nu så att jag måste svara tillbaka. ;)

Jag passar också på att läga in mitt tips för matchen igen, och kom ihåg var ni läste det först:

Timrå - Frölunda.......2 - 2!........3 - 2 efter straffar!

Sv: Matchen ikväll
mike:
förhoppningsvis så har du matat isbjörnarna med??
så du inte skrämmer Frölundaiterna..

Sv: Matchen ikväll
I alla fall så loggar jag ut nu för att göra mig iordning inför matchen. Man måste ju fixa till knävelborren eller snorstoppar´n som vi säger häruppe på kallare breddgrader. Va faen, renarna har redan börjat att vanka av och an ute på bottenvikens tjocka is. Sedan så ska ju också hockeyfrillan ha sitt - det är viktigt att komma välförberedd och att planera sitt supportande ända uti fingerspetsarna.

Väl mött!

Sv: Matchen ikväll
jalla: Den verkar inte vara peppande, eftersom den inte hjälpte förra säsongen ;)

Sv: Matchen ikväll
MoK: Jo för dej kanske...Men Laget älskar den...Den är jävligt peppande..

Sv: Matchen ikväll
jalla: Tur man inte e på plats då kan man slipper höra den satans ramsan när TIK ligger under.

Vi e Timrå och vi ger aldrig upp... segt att höra den typ i 2 periode när man var uppe förra säsongen :)

Sv: Matchen ikväll
jalla: Frölunda är oxå laddade, efter den försmädliga förlusten mot MIF.

Sv: Matchen ikväll
Linnea: Jag kan bara säga at hela Timrå är ruskigt laddade inför kvällens match och att det kommer bli ett satans drag....FORZA-TIMRÅ........

Sv: Matchen ikväll
Linnea: Bara för den matchen givetvis nästa match är man ju där och tror på laget igen :)

Sv: Matchen ikväll
MoK: Och inte slutar man väl tro på sitt lag även om motsatsen är bevisad?; )

Sv: Matchen ikväll
berra: Man tror väl alltid på sitt lag tills motsatsen är bevisad :)

Sv: Matchen ikväll
Boråsindian: Klart vi gör ;).....nu jäklar ger vi dem vad de tål! ...och kanske lite till... ;)

Sv: Matchen ikväll
Då håller vi tummarna för vårat kära frölunda ikväll då.

Sv: Matchen ikväll
Skalpjägaren: vi får väl se vem som har rätt
Man ska tro på sitt eget lag inte tro på förlust eller hur

Sv: Matchen ikväll
berra: då blir det bekräftat att jag har rätt

Sv: Matchen ikväll
Skalpjägaren: men ikväll vid halv tio då vet du

Sv: Matchen ikväll
berra: det vet jag inget om...

Sv: Matchen ikväll
Skalpjägaren: Timrå vann med 3-2

Sv: Matchen ikväll
berra: Du menar att Frölunda kommer spö tik med 3-1...?

Sv: Matchen ikväll
danoj: Tyvärr så kommer Christer Jonasson att rappotera att Frölunda mötte ett heltänt Timrå i sin nya arena där Timrå vann med 3-2

Matchen ikväll
Ikväll vill jag få höra av radiokommentatatorn, i brist av PPV sändning, som förmodligen är Christer Jonassson uppe i Timrå att Frölunda spelade bra samt vann välförtjänt.
Jag var INTE nöjd med matchen mot MIF, spelarna kändes loja och bitvis oengagerade under delar av matchen, allra tydligaste tecknet på det var ju Jonas Johnson som efter matchen vid intervjubåset stod och skrattade och var på ett glatt humör, sånt gör iaf mig otroligt irriterad, har man förlorat ska man inte stå och tjoa å tjimma, man ska vara förbannad!!
Vässa rören och visa lite av den frejdia hockeyn som presterades i premiären, ni kan ju om ni bara vill!

Sv: Norrena
danoj: lhc är ju ändå lhc, inte en säsong utan problem av olika slag...

Sv: Norrena
Danne_L:

Då begår Linköpings styrelse i det närmaste självmord, fast det är klart, är det någon som egentligen är förvånad över att höra ett sånt beslut komma från just Linköping?

Norrena
Fick nyss höra att Norrena har drabbats av samma problem igen, han skall alltså tampas med Sperrle om förstaplatsen mellan Linköpings stolpar. Nästan så det känns lite onödigt att vi släppte honom...

Sv: Målservice
Dream Team: Vi skall se om det passar bättre i Februari så vi syns kanske då :)

Sv: Målservice
MoK: Ja att man åker runt hela landet händer ju inte.. Ni är välkomna på en vistit längre fram då. Nästa match är i februari tror jag.


www.tikare.se/files/informatchen/arena/arena_v39_200px.jpg

Intervju
www.wildwestsupport.se finns nu en färsk intervju med nummer 25 i Frölunda

Sv: Målservice
Dream Team: På plats är ju det bäst att följa matcherna men det kostar ju en del att resa land och rike runt. Hade gärna velat se TIKs nya arena men det får vänta ett tag. Var ju uppe under slutspelet så vi kommer dit igen förr eller senare.

Sv: Timrå- Frölunda
Klinth:

Match ikväll då! Frölunda mönstrar fullt manskap. Hört rykten om att TIK-känningar här inne(Dream Team för att nämna någon) är nåt grymt nervös inför denna drabbning:)

Som sagt...TIK-VF 1-3

Sv: Målservice
MoK: Jag lyssnade på webbradion under hela fjolårssäsongen och har i stort sett bara bra saker att säga om den.
Visst är det varierande snitt på de som kommenterar, men huvudsyftet uppnås ju, att man får följa matcherna live.
Kostade pengar ifjol, men jag har hört nåt nämnas på Sps att det skulle vara gratis i år..?

Varma hälsningar från ett hockeyfebrigt Timrå.... =)

« · 296470 · »