Frölunda HC

SHL · 60919 inlägg · 3408 ämnen
« · 296953 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Matchen ikväll
Sannes: Utvisade ja.. inte så konstigt när dom inte hängde med i svängarna... =)

Sv: Matchen ikväll
Dream Team:
Ja det var inte så svårt att bli utspelade i första när grabbarna satt i utvisningsbåset titt som tätt.

Kul att Ni vann premiärmatchen i nya arenan, synd att det mot just oss men jag får väl bjuda på det så här i början av serien.
Är väldigt snäll ikväll känner jag....

Sv: Matchen ikväll
Dream Team: ja, varsågod. Kan ju inte gärna spela ut er i första matchen er nya arena... det vore ju taskigt :)

Sv: Matchen ikväll
Sannes: Skön seger i premiären! Lite tillfälligheter avgjorde väl, men totalt sett var det helt rättvist. VF helt utspelade i period 1.

Hoppas det gick bra för Ackeström.

Sv: Matchen ikväll
Dragan 2k:
Äh, det är bättre att ta förlusterna nu i början av serien än sen när det drar ihop sig.....

Sv: Matchen ikväll
Sannes: Hehe: jag är egentligen inte så extremt orolig men om det är något jag starkt ogillar är det förluster. Snyft.

Sv: Matchen ikväll
Dragan 2k: Vi kommer alltid igen...
Nu ska vi dunka skiten ur tjurarna från mörka skogen!

Sv: Matchen ikväll
Dragan 2k:
Tjoho grabbar, serien har bara börjat.....än kan mycket hända.

Får det bara gå ett par tre matcher till....då...

Sv: Matchen ikväll
Skalpjägaren: Hehe. Storsegrar hemma och uddamålsförluster borta. Men vi kommer igen...

Sv: Matchen ikväll
Nähä, det där med bortaspöket försvann visst inte förra säsongen, hur man nu kunde tro det... :(

Sv: Matchen ikväll
Ångesten sveper över mig som en filt. Man rusar hem från högskolan för att se på derby match på + och njuta av radiosändningen från P4. Men till vilken nytta? Torsk. Och åter torsk. Två bortamatcher och två uddamålsförluster.

Nu laddar vi om och kör jrnet mot krigarna från Småland. Glöm inte att Frölundas bortafacit från början av förra säsongen var rätt skral. Oops. Var det en uns av positivism som kom? Nej.

Sv: Matchen ikväll
ser ut som om jag har druckit läsk..och det har jag inte...men vad jag menade är att Ackerströms ledband klarade sig.."bara" utdraget

Sv: Matchen ikväll
INTE

Sv: Matchen ikväll
Danne_L:
ok..kan berätta att Ackerström..det är "bara" utdraget..

Sv: Matchen ikväll
gud:
Nix, inte en enda gång. Bara seger som gäller mot HV på torsdag nu då...

Sv: Matchen ikväll
förlorade Frölunda 2 matcher i rad förra säsongen??

Sv: Matchen ikväll
tungt

Sv: Matchen ikväll
klart..4 - 3 till TIMRÅ...

Sv: Matchen ikväll
Fagersta: kouvonen eller liknande

Sv: Matchen ikväll
gud: vem gjorde målet?

Sv: Matchen ikväll
4 -3 TIMRÅ

Sv: Matchen ikväll
slashpuppie: In med pucken nu. Har två på Unibet!
MoDo har gjort sitt och Brynäs verkar stå undan i slutet.

Sv: Matchen ikväll
Danne_L: ja, han skrev ju det :)

Sv: Matchen ikväll
ribba9:
vadå sudden? ska avgöra innan.

Sv: Matchen ikväll
ribba9: japp, vi säger så, så kan jag gå och lägga mig ;)

Sv: Matchen ikväll
nu tar vi dem innan sudden....;)

Sv: Matchen ikväll
3 - 3 skiiiit...;0)

Sv: Matchen ikväll
millis:
förhoppningsvis inte...men ni vinner...;0)

Sv: Matchen ikväll
gud:

Nu kommer vi ikapp =)

Sv: Matchen ikväll
millis:
jopp..och nu står det 3 -2

Sv: Matchen ikväll
Hoho..Tolsa leker:)

Sv: Matchen ikväll
gud:

Är det sant? Fan han kan ju vara borta länge då ju =(

Sv: Matchen ikväll
Ledbandet är trasigt i knät för Ackerström...

Sv: Matchen ikväll
hoppas verkligen inte de börjar hända som för två säsonger sedan...dax o rädda upp borta statisktiken..innan de börjar gå utför ;)

Sv: Matchen ikväll
3 - 1

Sv: Matchen ikväll
Chief:
Jaha, men vafan. Jag kan fixa en video av matchen så kan de få se det sen:)

Hmm

Sv: Matchen ikväll
Danne_L: de har fullt upp med att titta på den fina nya arenan och Timrås fina dräkter samt med att lyssna på den mäktiga klacken. ;)

Sv: Matchen ikväll
Chief:

Ajaj, inget bra. Hoppas Leetma kan komma in och göra succé då istället. Snabbt mål nu tack, och vakna VF!!!

Sv: Matchen ikväll
slashpuppie: Hörde det, men missade varför. Undrade om det var nån som uppfattade vad som hände med hans knä egentligen. Lät ju inget vidare positivt i alla fall.

Sv: Matchen ikväll
Chief: var tydligen något med knät

Sv: Matchen ikväll
gud:
Vi kröp ju ett mål närmare iallafall, inte illa så långt....

Jag hoppas bara att grabbarna kan hålla sig på isen i de resterande perioderna.

Sv: Matchen ikväll
Nån som vet vad som hände med Ackeström?

Sv: Matchen ikväll
Tycker de verkar förvirrade och tafatta...

Sv: Matchen ikväll
Sannes: ständigt dessa utvisningar..*suck*...varför så många på borta plan?nu tar vi dem i andra.

Sv: Matchen ikväll
Sannes:
Frölunda spelarna verkar vara liiite för heta ikväll..allafall i första..
så nu får vi väl se att sockerconny har tagit dom i örat inför den andra....

Sv: Matchen ikväll
Och Niemi.

Sv: Matchen ikväll
Sannes: Enligt onlinen var det Kallio. Assist Johnsson.

Sv: Matchen ikväll
gud:
Tror det var Kallio.

Tokigt att dra på sig ytterligare en utvisning i slutet av 1:a perioeden.

Sv: Matchen ikväll
2 - 1

Sv: Matchen ikväll
2 - 0

« · 296953 · »