Frölunda HC

SHL · 60919 inlägg · 3408 ämnen
« · 311502 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Seeeegt utan Leman
Vf Chefen: I pausen verkar de inte tycka att det är någon idé att sända av någon anledning:-)

Sv: Seeeegt utan Leman
Vf Chefen: Brynäs matchen har dippat 2ggr ikväll

Sv: Seeeegt utan Leman
Dragan 2k: Min hockeylive dog. Samma för er?

Sv: Seeeegt utan Leman
Dragan 2k:

Rätt korkat av Jenssa att dra på sig en sån utvisning i det skedet av matchen, slutet av andra perioden, MIF just gjort mål, gör MIF ett tredje nu i början av tredje får han ta på sig det.

Sv: Seeeegt utan Leman
Se där ja Jens. Två utvisningar vid samma tillfälle. Taktiskt bra gjort:-)

Sv: Seeeegt utan Leman
Dragan 2k: om roliga= korkade så håller jag med dig :)....

Sv: Seeeegt utan Leman
slashpuppie: Man kan väl ringa Henrik och fråga vart han tagit vägen.

Sv: Seeeegt utan Leman
slashpuppie: De är ju knaonroliga. Nu sa de att de enbart kunde uttala skånska och danska namn angående deras uttal när de säger Kallios namn

Sv: Seeeegt utan Leman
Dragan 2k: Dom erkände nu att dom bara kan uttala skånska och danska namn men inte kallio.

Sv: Seeeegt utan Leman
Dragan 2k: Roliga? inte direkt, brötig skånska är det oxå :-/

Sv: Seeeegt utan Leman
Vf Chefen: någon som ska skicka blommor till Henrik Leman :)..


Faan, där gick mitt tips :((

Sv: Seeeegt utan Leman
Dragan 2k:

En ren bjudning från pajasen Christer Lärking..suck

Sv: Seeeegt utan Leman
65Selander: Hehe. Man tackar och så reducerar skåningarna till2-4.

Sv: Seeeegt utan Leman
Dragan 2k: Att emn Brynäsare måste lära dig att lyssna på Hockey Live ;-)

Sv: Seeeegt utan Leman
slashpuppie: Håller med. De är riktigt roliga faktiskt och rätt bra också.

Sv: Seeeegt utan Leman
Kommentatorerna är roliga, den ene börjar med att säga efter en utvisning i Frölunda: bra, de behöver ett mål.....(han kommer inte längre där) då säger den andra: 1 mål? de behöver 3 mål!.......smart kille :)

Sv: Seeeegt utan Leman
Dragan 2k: It's a deal!

Sv: Seeeegt utan Leman
slashpuppie:
Nu hoppas jag på dig, för mitt resultat for all världens väg.

Sv: Seeeegt utan Leman
Dragan 2k: ja, mitt tips ser ju inte helt omöjligt ut :))

Sv: Seeeegt utan Leman
Dragan 2k: Tjoohoo. Är det utklassning på gång? Och Kakko också. Härligt Erik!

Sv: Seeeegt utan Leman
Dragan 2k:

4-1, och gissa vem, Erik Kakko!!!

Sv: Seeeegt utan Leman
BROS4EVER: Jag och Danoj såg honom på matchen mot Brynäs vid presssektionen. ALmmänt upprop låter som en bra idé. Den som hör någpt får sprida ordet.

Sv: Seeeegt utan Leman
Dragan 2k: Lustigt....Jag tänkte på honom redan i förra veckan. Men GP ville inte säga var han tagit vägen, bara att dom jobbade på att få fram en ersättare som vi skulle bli nöjda med.

Allmänt upprop, rikslarm eller vad gör vi?

Sv: äntligen
tydligen slarvade Mif i ett uppspel, men jag klagar inte.

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
slashpuppie: Tjoohoo. 3-1 nu. Loui Eriksson. Härligt...

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
3-1 , LOUUUUUUIIII Eriksson som speakern skulle sagt :))

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
slashpuppie: 3-1, så jäkla gött bara :)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Dragan 2k: kan vara så :)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
slashpuppie: 8-6 i skott efter första perioden och 1-2 i mål. 2 mål på 6 skott. Kan effektiviteten vara på väg tillbaks?

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Kallio har fått ett nytt namn: Kajlo...

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
danoj: Så ovanligt. Men det är lugnt vi ska bara ta det här.

Sv: äntligen
1-2 nu..

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Dragan 2k:

Typiskt, första anfallet MIF har och dom gör mål, fasen.

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
slashpuppie: Gör man 5 mål borta mot Malmö är det starkt jobbat. Som sagt en rejäl bortavinst skulle sitte mycket fint.

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Dragan 2k: det är ju det jag säger, 5-1 :)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
danoj: Tjoohoo. Nu kör vi stenhårt och jag har inga problem med att släppa tipset isf. En rejäl bortavinst sitter ju desto finare.

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
2-0, KALLIO!!

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
danoj: Gott. Bara två mål till för oss och ett för Mif så är tipset bärgat.

äntligen
frölunda gjorde första målet!

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
danoj: ska vi döpa om honom till Kanonberg ;)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
1-0 till Frölunda, Magnus Kahnberg.

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
slashpuppie: Samma här. Jag håller fast vid mitt tidigare tips på 4-0 till VF ikväll. Dokusoporna skall veta var "såpan" skall stå. :)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Guinness:

Så ung och naiv. Ni småbröder har en så livlig fantasi;)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Klinth: jag har lyckats ta mig förbi den nivån och är numera ytterforward ;)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Dragan 2k: Lärking eller inte, dommar´n kan ni alltid skylla på...men ikväll blir det som sagt 3-2 till MIF...troligtvis med dommarn´s hjälp då.

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Guinness: Men du är ju bara hur söt som helst ;-)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Danne_L: Håller med kära tippningsbroder. Men kraven på oss ska vara höga. Och om det mot förmodan, ingen risk, inte skulle gå hem är det givetvis Lärkings fel.

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Guinness: Hehe. Mycket väl medveten om din relation till en av hjältarna på forumet.

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Klinth:

Inte bommar vi ikväll, av tipsen att döma så känns det som vi inte kan förlora(fasen, nu höjer jag kraven på oss än mer).

Liksom VF så inledde vi säsongen något tamt men nu, nu lossnar det! Sanna mina ord, bli rik, bli som oss!:)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Dragan 2k: Ifrågasättandet kommer från Klinth´s bror av anledningen att jag är...just det hans bror. Då vet jag hur illa det ibland kan vara med expertisen.

« · 311502 · »