Frölunda HC

SHL · 60919 inlägg · 3408 ämnen
« · 305605 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Frölunda-Leksand
danoj: Hmm. Vinst efter straffar. Detta är en vändning som heter duga.

Sv: Frölunda-Leksand
OskarB:

Detta är helt otroligt, HELT OTROLIGT, nu blir det öl i stan.

HÄRLIGA FRÖLUNDA!!

Sv: Frölunda-Leksand
danoj: Spela dåligt i 55 minuter, för att sedan spela fenomenalt i 5 minuter.

Sv: Frölunda-Leksand
danoj: Hur gick det där till? 19.57 utv på Niklas Andersson och uppenbarligen avblåsning. 19.59 mål... Skott direkt på tekning?

Sv: Frölunda-Leksand
Dysso:

Förstör inte det roliga nu :))

Sv: Frölunda-Leksand
danoj:

Först är dom pinsamma, sen otroliga. Du dömer kanske lite snabbt? :P

Sv: Frölunda-Leksand
Dragan 2k: Helt underbart, mål i sita sekunden. LIF hade cjansen att avgöra men tog den inte. Kom igen nu VF.

Sv: Frölunda-Leksand
slashpuppie: Helsike 4-4. Hehe. Man måste lära sig att aldrig ge upp. Lektionen tagen och inlärd

Sv: Frölunda-Leksand
SILKEN VÄNDING, OTROLIGT FRÖLUNDA!!

Sv: Frölunda-Leksand
Sibbe: den matchen jag såg spelade de galant, kanske skulle jag vara på plats varje match??? Bli Frölundas maskot kanske?? ;)

Sv: Frölunda-Leksand
slashpuppie: Detta kan bli en vändning att minnas om det lyckas...
lycka till de sista minuterna! =)

Sv: Frölunda-Leksand
Boråsindian: ja, jäklarimej!!!

Nu har jag bara sett en match spelas, men som sagt, det ser inte så himla lustigt ut :(....nu ska jag gå och dra mig täcket över huvudet....

Sv: Frölunda-Leksand
slashpuppie: Så här dåliga var dom inte i början iallafall. Hoppas att LHC får sota för detta på torsdag.

Sv: Frölunda-Leksand
Boråsindian: vi får väl trösta oss med att de inte var så superbra i början av förra säsongen heller. Det kan vi leva på ett tag till.... :-/

Sv: Frölunda-Leksand
danoj: Jag beställde hem matchen på ppv, tror inte att jag beställer hem lördags matchen mot brynäs. Bättre att lägga dom pengarna på öl.

Sv: Frölunda-Leksand
Boråsindian: ja, jag fick stänga av ljudet på datorn, orkade inte höra mer :(

Sv: Frölunda-Leksand
Boråsindian:

Hade också buat ut dom ifalll jag var där, eller kanske inte, dom är inte ens värda att man lägger den energin på dom idag.
Tycker dom ska be publiken om ursäkt efter matchen.

Sv: Frölunda-Leksand
danoj: Vad håller frölunda på med?? Dom vinner ju inte en ända närkamp på isen. Det är skammligt. Helt rätt att publiken buar ut dom. Måste ta sej i kragen inför matchen mot LHC på torsdag. Leksand vinner idag för att frölunda är totalt värdelösa.

Sv: Frölunda-Leksand
Dragan 2k:

Läge för gravöl efter sånt. Usch och fy.. Vet precis hur det är, tyvärr.

Sv: Frölunda-Leksand
Mattias - 74: Mmm. Bara att erkänna att det är en tragik i sig att ligga under med 4-0 på hemmaplan oavsett motstånd. Här har tränarstaben ngt att bita i.

Tragiskt är nog det enda rätta ordet jag kan komma på. Återstår att se vad Danne, Mok och grabbarna har att säga efter matchen om de ens visar sig ikväll.

Sv: Frölunda-Leksand
Dragan 2k:

0-4 :)

Måste bara skriva det :)

Vet att ni kan bättre men just nu så är det bara ett lag på isen :)

Sv: Frölunda-Leksand
danoj:
ni kanske inte är bättre just nu..tänk på att
säsongen är lång

Sv: Frölunda-Leksand
Dragan 2k:

Äh kört, fyf*n va pinsamt FRÖLUNDA, PINSAMT!

Sv: Frölunda-Leksand
slashpuppie: Då får man verkligen lägga på ett kol. 2-0 under mot Leksand efter första. Mmm. Kom igen nu Indianer

Medlemsprodukter
Kan meddela intresserade om att tex kalendern har kommit. Den är inte lika kul för tjejer att titta i i år ;), men den e allt fräck...

Sv: Frölunda-Leksand
Jag säger 4-2 till Frölunda, vad tror (den obefintliga) expertpanelen om det?

Sv: Frölunda-Leksand
Klinth: ja, så bra som bara Frölunda kan ;)...och nej, Leksand är en klass för sig, typ en OBS-klass....

Sv: Frölunda-Leksand
slashpuppie: Är det möjligt att sjunka så lågt?

Finlir och utklassning, det är vad jag vill se ;-)

Sv: Frölunda-Leksand
Klinth: ja, vi ska minsann inte sjunka lika lågt som de...

Sv: Frölunda-Leksand
danoj: Blåmärken? Det räcker väl med förnedrande 10-0 eller?

Sv: Frölunda-Leksand
Svanru: Du kastar väl aldrig skit på någon?

Revanch, glöm det!!! ;-)

Sv: Frölunda-Leksand
Efter att ha besökt Tokigamasar.com blir jag bara än mer laddad inför kvällens match.
Niemi, Kallio, Sundin, Johnson o co, se till så att knätofsarna får respass tillbaka till dalarna med endast blåmärken som minnen av matchen!

Sv: Frölunda-Leksand
slashpuppie: Jo gör det, inte dumt alls.

Sv: Frölunda-Leksand
Svanru:
Tack, värmande ord;)

Sv: Frölunda-Leksand
Danne_L: Välkommen
En till som man har saknat att slänga skit på :-)
I år är det revansch som gäller :-)

Sv: Frölunda-Leksand
Danne_L: Roligt att "se" dig igen ;), vi har saknat dig

Sv: Frölunda-Leksand
MoK: ja, man kanske skulle prova det nån gång hörru :)

Sv: Frölunda-Leksand
Svanru: vinner jag biljetter så kostar det ju inget.....ska på fler matcher längre fram

Sv: Frölunda-Leksand
The King is back!!!

Efter ett litet missöde med min dator har jag nu letat mig upp till ortens bibliotek för att stilla mina abstinensbesvär...

Var, som vanligt på matchdagen, nere på morgonträningen idag för att kolla läget. Såg som vanligt bra ut. Humöret var glatt och spelarna var laddade. Mao, tre mycket säkra pinnar idag.

Sv: Frölunda-Leksand
slashpuppie: Spara pengarna till den 21/11

Sv: Frölunda-Leksand
slashpuppie: Hockey buffe på Valhalla cafeet innan varje hemma match. 25 spänn för en öl o lite tilltugg. Helt ok uppladdning

Sv: Frölunda-Leksand
MoK: hoppla, det var värst ;)..... försöker vinna biljetter till ikväll....

Sv: Frölunda-Leksand
slashpuppie: Det gör jag idag ändå :)

Sv: Frölunda-Leksand
MoK: japps, om du inte skärper dig så måste du dricka en "**" innan nästa match du går på ;)

Sv: Frölunda-Leksand
slashpuppie: Usch nej språkpolisen e här :)

Sv: Frölunda-Leksand
MoK: nu får du skärpa din stavning ;).......men det är som du säger, nu är det en ny säsong och allt kan hända

Sv: Frölunda-Leksand
MoK: Inte så långt ifrån

Sv: Frölunda-Leksand
Svanru: haha Kållered. vart jobbar du förresten??? GP.SE ??

Sv: Frölunda-Leksand
slashpuppie: Detr har väl inte hänt allt för ofta för er två gånger på 50 år eller som hammarby en gång på 110 år det är nästan i samma divison som de som aldrig vunnit typ Timrå, Grums och Kållered

Sv: Frölunda-Leksand
Dream Team: Jag vet inte om jag sålklar mej till den kategorin av folk som tror man skall´vinna ofta bara för att man e regerande svenska mästare. Det är historia för mej nu.

« · 305605 · »