« Föregående · 307419 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Frölunda - Leksand
Klinth: Jojoo... du har rätt, men jag tycker ändå inte att det är acceptabelt att bua på sitt lag.
Sv: Frölunda - Leksand
danoj: Jag tycker nog f*n inte att det är bättre med en publik som buar på sitt lag. Äkta medgångare är vad det är... och, ja... jag vet att stockholmare är bortskämda medgångssupportrar (jag är inte stockholmare) men inte f*n buar på de sitt lag i alla fall
Sv: Frölunda - Leksand
DIForever: Har man betalat för underhållning och inte får det så kan jag förstå att folk som inte är inbitna supportrar ger upp och åker hem. Inte fan hade du accepterat att lyssna på Lasse Berghagen om du har köpt biljett för att se Metallica uppträda, eller?
Sv: Frölunda - Leksand
DIForever:
Bättre att ha en engagerad publik som bryr sig och kommer till varje match än en publik som inte bryr sig och inte kommer alls, gissa vilken klubb jag syftar på..
Bättre att ha en engagerad publik som bryr sig och kommer till varje match än en publik som inte bryr sig och inte kommer alls, gissa vilken klubb jag syftar på..
Sv: Frölunda - Leksand
Mattias - 74:
Det är så pinsamt dåligt av en hemmapublik att börja bua på hemmalaget... det ska man bara inte göra, och sen att flera gick hem innan matchen var slut är nästa ännu värre.
Det är så pinsamt dåligt av en hemmapublik att börja bua på hemmalaget... det ska man bara inte göra, och sen att flera gick hem innan matchen var slut är nästa ännu värre.
Sv: Frölunda - Leksand
Mattias - 74: Vet inte när det hände senast, känns ju som något man inte vill minnas om det över huvud taget har hänt ;-)
Sv: Frölunda - Leksand
Mattias - 74:
Senast hände det för 2 säsonger sen mot Djurgården hemma, 0-6 och sållet Petter Rönnqvist stod i målet.
Senast hände det för 2 säsonger sen mot Djurgården hemma, 0-6 och sållet Petter Rönnqvist stod i målet.
Frölunda - Leksand
Måste bara ställa en fråga!
När händer det senast att eran hemmapublik buade ut Frölunda och begav sig hemåt innan 2 perioder hade gått
Synd att de inte stannade kvar för en match varar ju i 60 minuter som bekant.
När händer det senast att eran hemmapublik buade ut Frölunda och begav sig hemåt innan 2 perioder hade gått
Synd att de inte stannade kvar för en match varar ju i 60 minuter som bekant.
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Dragan 2k: Kedjorna blir mer välkomponerade och bättre överlag. Ser som sagt riktigt intressant ut. Hade varit kul att se matchen ja....
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Klinth: Oj då. Det var en rejäl omvaskning av kedjorna. Ett tydligt exempel på att man inte är riktigt nöjd med spelet så här långt. Förhoppningsvis bär det frukt. Ska bli intressant att se vad Steen kan tillföra första kedjan och vips så fanns Johnson nere i tredje kedjan.
Typiskt att man inte kan se matchen ikväll. Det luktar underhållning av toppklass nu igen. Det gör det i och för sig alltid när ett av de bästa lagen i Sveri...nej Euro...nej världen spelar.
Typiskt att man inte kan se matchen ikväll. Det luktar underhållning av toppklass nu igen. Det gör det i och för sig alltid när ett av de bästa lagen i Sveri...nej Euro...nej världen spelar.
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Dragan 2k: Norrena har nog den fula ovanan, han spelar ju bra normalt dessutom... Men som sagt, det skall bli kul att se hur det utvecklar sig. Omvaskning i femmorna (kedjorna) oxå, det ser både spännande och kul ut. Det är bra med lite mix.
Andersson/Steen/Kallio
Tolsa/Johansson/Kahnberg
Karlson/Johnson/Esbjöra
Eriksson/Lundqvist/Ström
Ser ruskigt spännande ut!
När vi i "expertpanelen" tippar emot vårat lag? När det känns befogat och dom möter ett bättre lag naturligtvis.
Andersson/Steen/Kallio
Tolsa/Johansson/Kahnberg
Karlson/Johnson/Esbjöra
Eriksson/Lundqvist/Ström
Ser ruskigt spännande ut!
När vi i "expertpanelen" tippar emot vårat lag? När det känns befogat och dom möter ett bättre lag naturligtvis.
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Klinth: Återstår att se om han annamat Sandbergs fula ovana att storspela mot just Frölunda. Ikväll måste ju den första bortavinsten komma. VI har ju trots allt tippat det. Fast å andra sidan när tippar vi emot vårt kära lag?
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
gud: Det är ju ett kul derby att se, då topalternativet VF inte finns att tillgå. Modoseger eller? ;-)
Norrena står i kväll, det skall bli kul att jämföra matchen i matchen, Norrena vs Henke.....
Norrena står i kväll, det skall bli kul att jämföra matchen i matchen, Norrena vs Henke.....
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Danne_L:
vill du ha snusk så får du i vanlig ordning köpa dig en porrblaska
själv så ska jag se riktig hockey...
vill du ha snusk så får du i vanlig ordning köpa dig en porrblaska
själv så ska jag se riktig hockey...
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Dragan 2k:
du som är en smygTimråit kan ju kolla på matchen
på Canal + så får du en lektion på hur hockey ska
spelas...;0)
du som är en smygTimråit kan ju kolla på matchen
på Canal + så får du en lektion på hur hockey ska
spelas...;0)
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Nääääära nu. Nu hoppas vi i första hand på vinst för Frölunda och i andra hand att expertpanelens tips går in. 4-2 och 5-3 i Frölundas favör är det som gäller.
Sedan sitter man här, pluggar för tenta och ingen Frölunda på varken Canal + eller PPV. Kvällen kan med andra ord bara bli bättre och bättre...
Sedan sitter man här, pluggar för tenta och ingen Frölunda på varken Canal + eller PPV. Kvällen kan med andra ord bara bli bättre och bättre...
Sv: Håll er till ämnet
willysson: Men OM ditt skulle gå in så lär du käka oxfile ett bra tag ;-)
Fast bara OM, inte NÄR ;-)
Fast bara OM, inte NÄR ;-)
Sv: Håll er till ämnet
GuldIndianen: ja det kan bli så när man tippar i grisfyllan:) 300 spänn satsade jag på det med, fick för mig att det var Hv de mötte:) haha
Sv: Håll er till ämnet
willysson: Inte visste jag att du gillar att slänga pengar i sjön på det viset. Nåja det är ju bara pengar. :))
Sv: Håll er till ämnet
MoK: Idag vinner VF i alla fall. tror att tempot kommer att höjas flera klasser samt att dom vill nog visa att laget kan så mycket bättre än vad dom har visat. tippar 4-1 till VF.
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
MoK:
Titta hur det är den här veckan när Djurgården möter SSK borta 2 gånger på 5 dagar i stället för ett hemm och ett borta möte.
Det gynnar ju inget lag att möte samma motståndare hemma 2 matcher irad (förutomi slutspelet då)
Titta hur det är den här veckan när Djurgården möter SSK borta 2 gånger på 5 dagar i stället för ett hemm och ett borta möte.
Det gynnar ju inget lag att möte samma motståndare hemma 2 matcher irad (förutomi slutspelet då)
Sv: Håll er till ämnet
MoK: Ibland är det ju sån stiltje här, "Calm before the storm" som Saxon uttrycker det.
Men när det väl "rockar på" då blir ni alldeles till er o vet inte vilket ben ni ska stå på :))
Men när det väl "rockar på" då blir ni alldeles till er o vet inte vilket ben ni ska stå på :))
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Frasse: Matchplaneringen är nog svårare än man tror. mycket att ta hänsyn till. Globen o Scandinavium är upptaget för annat o liknande saker
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
MoK:
Jag skulle inte heller stanna hemma bara för att det råkar vara samma motståndare men men tycker ju att matchplaneringen kunde skötas lite bättre .
Jag skulle inte heller stanna hemma bara för att det råkar vara samma motståndare men men tycker ju att matchplaneringen kunde skötas lite bättre .
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Frasse: Det har vart ruggigt tråkigt vissa gånger när Frölunda möter LHC borta på lördagen och hemma på söndagen. Eller som senare säsongerna när dom mött HV eller LHC 2-3 gånger på 2 veckor. Men inte håller jag mej hemma för det
Sv: Håll er till ämnet
MoK: Märker du inte hur många "experter" det är här?
Tänk att det alltid blir wild life när vi tikare kommer in :))
Tänk att det alltid blir wild life när vi tikare kommer in :))
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
MoK:
Det är denna typa av dubbelmöten som gör att ES ibland känns som en transportsträcka.
Lite av det som supporterklubbarna i Sthlms området gnällt på när de kommit med ursäkter för att inte bevittna matcherna
Det är denna typa av dubbelmöten som gör att ES ibland känns som en transportsträcka.
Lite av det som supporterklubbarna i Sthlms området gnällt på när de kommit med ursäkter för att inte bevittna matcherna
Håll er till ämnet
Det spårar ur lite nu kan vi försöka hålla oss till ämnet i denna gästbokj så vore vi tacksamma
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
rådbjer: det vet du:) det såsar på rätt bra när Dave Murray sätter i gång:) Hmm, matchen den 16:e spelas den i skandinavium den eller???
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
GuldIndianen: Tyckte det lät underligt att möta samma lag 2 gånger så. Visserligen brukar vi vara vana vid detta runt jul men då är det ju lag från derbygrupperna
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
GuldIndianen: Tyckte det lät underligt att möta samma lag 2 gånger så. Visserligen brukar vi vara vana vid detta runt jul men då är det ju lag från derbygrupperna
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Dream Team: Danne var inte med den matchen faktiskt vi var 5 tappra själar :)
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
MoK: Fel av mig. den 28 december möter dom TIK ytterligare en gång hemma. Och det är den 16 november som VF möter Djurgårn.
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
MoK: Japp. tydligen. Vet inte riktigt hur Svenska hockeyligan har tänkt där men såg spelschemat och då var det så.
« Föregående · 307419 · Nästa »
Säger du det, kvartsfinalserien för 2 år sen, kan lova dig att era supportrar inte satt och applåderade er när ni förlorade mot oss i globen, så lägg ner hycklerisnacket tack.