Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Danne_l har redan svarat, så var han står i frågan vet omvärlden redan.
Från wildwestsupport.se:
"Ett stort problem för oss var Magnus Kahnbergs skada i matchens andra byte. Anders Bastiansen gjorde en riktig fuling när han stoppade in klubban under skridskon, helt medvetet, när Kahnberg åkte mot sargen för att ta pucken. Det var meningen att fälla Kahnberg, det syntes tydligt på reprisen, och Magnus föll handlöst in i hörnet och vred sig sedan i plågor."
Är detta en allmän Göteborgs-uppfattning att Kahnbergs skada skedde på det här sättet?
Från wildwestsupport.se:
"Ett stort problem för oss var Magnus Kahnbergs skada i matchens andra byte. Anders Bastiansen gjorde en riktig fuling när han stoppade in klubban under skridskon, helt medvetet, när Kahnberg åkte mot sargen för att ta pucken. Det var meningen att fälla Kahnberg, det syntes tydligt på reprisen, och Magnus föll handlöst in i hörnet och vred sig sedan i plågor."
Är detta en allmän Göteborgs-uppfattning att Kahnbergs skada skedde på det här sättet?
Nej - du sa att ni förlorade mer...
Jobbigt att prata domare med dig på tre plan, här, i Mora-boken och via bubbla.
Nästan som när jag var Metal Guru, den retarderade Leksands-Gurun och den flumdumige Brynäs-gurun i mina excesser med Chief för nåt år sedan. Men jag har medicinerats sedan dess...
Från en bubbla till Marcus:
Metal Guru @ 2007-01-18 09:39:
Skulle gissa på att namnet på föregående talare har en given fontstorlek. Skulle namnet plockas bort, försvinner även den givna font-taggen. Och editorn övergår då till sin egen default, som är något större än vad du angivit.
Den där målvakten ska bara inhandlas fortare än kvickt. Sicken mardrömsmålvakt. I övrigt är det väl inget att säga egentligen. mora gör en klockren insats och gör oss dåliga.
Nya tag mot Djurgården med andra ord.
Får se om vi värvar något nu om Kahnberg är borta en längre stund - en risk som får ses som relativt överhängande
Kåberg brukar komma rätt så lindrigt undan i Scandinavium. Här är det hans tös, Per Ledin, som hamnar i fokus..:)