Albert Svanberg
« Föregående · 252735 Till forumet
Sv: Albert Svanberg
danoj:
Hm, var på plats på O'learys men jag märkte då inga tv-kameror.. Antar att man var lite för fokuserad på matchen för att se sånt?
Hm, var på plats på O'learys men jag märkte då inga tv-kameror.. Antar att man var lite för fokuserad på matchen för att se sånt?
Sv: Albert Svanberg
Dysso: TV4´s lokaltv var och filmade på Plain Kitchen där vi var och kollade matchen.
Det var lite extra kul att vakna upp och vara i SM-final och dessutom se sig själv jubla åt VF-målen i lokalnyheterna.
Det var lite extra kul att vakna upp och vara i SM-final och dessutom se sig själv jubla åt VF-målen i lokalnyheterna.
« Föregående · 252735
Samt en rolig video på hur det såg ut under matchen på O'learys i gbg, snacka om förbryllad tysk!!
Se länktips.