Albert Svanberg
« Föregående · 252735 Till forumet
Sv: Albert Svanberg
danoj:
Hm, var på plats på O'learys men jag märkte då inga tv-kameror.. Antar att man var lite för fokuserad på matchen för att se sånt?
Hm, var på plats på O'learys men jag märkte då inga tv-kameror.. Antar att man var lite för fokuserad på matchen för att se sånt?
« Föregående · 252735
Samt en rolig video på hur det såg ut under matchen på O'learys i gbg, snacka om förbryllad tysk!!
Se länktips.