Dysso: Det håller jag med om. Den är nästan för partisk. Men samtidigt kan man nästan leva med det, om man har det i åtanke när man är där. De vill väl promota sig själva en aningen extra...
Äntligen!
« Föregående · 445252 Till forumet
Sv: Äntligen!
Dysso: Partisk är nästan ett för snällt ord. Faktiskt rätt kul att läsa emellanåt.
Som dagens rapport:
"...Ett hårt dömt matchstraff, där Ekman tappar balansen lite i tacklingstillfället samtidigt som Karlsson glider undan, Ekmans armbåge träffar lite i ansiktet på Karlsson som naturligtvis ser tillfället att spela över och överdriva smällan. Domaren går på det hela och i samma sekvens blir Marcus Nilson utvisad 10 minuter för protest."
Haha. Ja vad säger man?
Som dagens rapport:
"...Ett hårt dömt matchstraff, där Ekman tappar balansen lite i tacklingstillfället samtidigt som Karlsson glider undan, Ekmans armbåge träffar lite i ansiktet på Karlsson som naturligtvis ser tillfället att spela över och överdriva smällan. Domaren går på det hela och i samma sekvens blir Marcus Nilson utvisad 10 minuter för protest."
Haha. Ja vad säger man?
Sv: Äntligen!
Dragan 2k: Så här skulle dett sett ut om den skribenten va Vf fan.
Frölunda fullständigt utklassade stockholmslaget. Dom skott som Dif fick iväg gick ca 3 meter utanför målet. Henke var som en vägg hela matchen och det mål som han släppte in skulle egentligen vart bortdömt för offside i målgården. Dif tog till alla oshyssta medel dom kunde för att störa oss men lyckades inte alls. Att frölunda bara Gjorde 2 mål beror på att dom är så säkra på sig själva och inte ville slita på kroppen. Vinst med ett eller åtta måls skillnad ger ju bara 3 poäng ändå. Vi är ju störst, bäst och vackrast ändå.
Frölunda fullständigt utklassade stockholmslaget. Dom skott som Dif fick iväg gick ca 3 meter utanför målet. Henke var som en vägg hela matchen och det mål som han släppte in skulle egentligen vart bortdömt för offside i målgården. Dif tog till alla oshyssta medel dom kunde för att störa oss men lyckades inte alls. Att frölunda bara Gjorde 2 mål beror på att dom är så säkra på sig själva och inte ville slita på kroppen. Vinst med ett eller åtta måls skillnad ger ju bara 3 poäng ändå. Vi är ju störst, bäst och vackrast ändå.
Sv: Äntligen!
Danne_l: KLart det e skoj behövdes ju verkligen igår när dte var rätt öde merparten av matchen och det drogs ju igång när det verkligen behövdes oxå. Så slapp vi buandet som man kännde var på G. Men var folk på helt andra sektioner som drog igång med. Men Visst dom e ingen klack men lite mer flaggor, TIFO och ramsor måste dom ju ändå kunna dra igång.
« Föregående · 445252